23
Mon, Sep

Aktuelno

Crnogorska Prva TV je u susret jubileju 10 godina nezavisnosti krenula u emitovanje promotivnih džinglova i špica koje najavljuju promo i komercijalne blokove u okviru aktuelne programske šeme.

Crnogorska Prva TV je u susret jubileju 10 godina nezavisnosti krenula u emitovanje promotivnih džinglova i špica koje najavljuju promo i komercijalne blokove u okviru aktuelne programske šeme.

scr2scr3Ovim jedinstvenim projektom u domaćim TV kućama, koji je realizovan u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom CG, marketinškom agencijom ''MAPA'', sportskim klubom ''Naša krila'' i portalom putokaz.me, Prva TV je još jednom postavila nove standardne u audio – vizuelnim komunikacijama.

''Ovaj projekat predstavlja simbolično ukazivanje na važnost jubileja nezavisnosti Crne Gore, ali ujedno i novi korak u televizijskom poslu na domaćem tržištu. Drago nam je da su naši spoljni saradnici i institucije prepoznali našu ideju i pomogli nam njenu realizaciju, u jačanju identiteta države u domaćim medijima.'', kazala je izvršna direktorka i glavna urednica Prve TVscr4 Crna Gora Sonja Drobac, dodajući da je najmlađi elektornski medij u državi stao iza mnogo projekata od opšteg značaja i da će tako biti u budućnosti.

''Sve što je u javnom i opštem interesu, pritom nosi fantastičnu poruku za naše gledaoce a ujedno zadovoljava svjetske standarde televizije biće i u budućnosti zastupljeno u našem TV programu'', dodala je Drobac, uz napomenu da se povjerenje relevantnih institucija u rad Prve TV ogleda i kroz informativne formate, serije reportaža i dokumentarnih filmova koji će biti emitovani u narednom periodu u saradnji sa međunarodnim organizacijama.

Promotivni džinglovi i špice, koji će biti emitovani u narednih mjesec i tokom ljetnje sezone sadrže najljepše kadrove Crne Gore kao i pojedinih gradova – Podgorice, Tivta, Ulcinja, Cetinja itd, kao i ekskluzivne snimke iz vazduha na zanimljivim lokacijama, iz ugla crnogorskih paraglajdera.

scr1Direktor marketing komunikacija i programa Prve Crna Gora Ivan Vukčević istakao je da Prva nastoji da podrži sve pojave i događaje koji imaju zadatak da naprave društvene promjene i pozicioniraju državu na određenim mapama, bilo da se radi o projektima za mlade, za turiste ili od opšteg nacionalnog značaja.

''Izabrali smo najljepše kadrove koji predstavljaju ljepote Crne Gore kako bi istakli uoči jubileja 10 godina nezavisnosti koliko je naša država posebna i lijepa. Postoje mnoga mjesta koja su neotkrivena i ovakav video projekat će nas navesti da istražujemo zemlju. Naš reklamni i programski prostor je uvijek bio otvoren za podršku ne samo našim klijentima i partnerima i premimum programima koje emitujemo, već i muzičkim festivalima, poput ''Southern Soul'', ''Sea Dance'' i manifestacijama od značaja za brenidranje naše države. Logo Prva TVNegdje je i naša misija da što više emitujemo ovakvih stvari'', kazao je Vukčević.

Vukčević je dodao da se Prva TV od svog osnivanja izdvajala u inovativnim dizajnerskim rješenjima, promociji programa, te da je to i razlog zašto je brzo postala omiljena nacionalna TV i radio stanica, što pokazuju i relevantni rejtinzi.

''Trenutno emutujemo najgledanije muzičke programe: ''Tvoje lice zvuči poznato'', ''Nikad nije kasno'', ''Zvezde Granda'', kao i tri najgledanije domaće serije ''Sinđelići'', ''Lud, zbunjen, normalan'' i ''Andrija i Anđelka'', koje su prema istraživanjima Crnogorskog Telekoma najgledaniji programi u svojoj kategoriji i ciljnoj grupi. Drago nam je da će u najgledanijim emisijama zasijati i ljepote Crne Gore kroz naš aktuelni projekat – Moja Prva Crna Gora'', zaključuje Vukčević.