08
Wed, May

Planinarenje

Filmsko ostvarenje „127 sati“ iz 2014.godine je uzbudljiva drama o preživljavanju u nesvakidašnjoj situaciji.

001 127 sati

Glavni junak filma je Aron Ralston, mladić željan avanture, provoda u prirodi, preispitivanja svojih granica i mogućnosti. Ta želja ga dovodi do kanjona u kome se događa odron i njegova ruka se zaglavljuje ispod velike stijene. Tu počinje borba za goli život.

Film je rađen po istinitom događaju i prati trenutke agonije mladog planinara Arona koji traju 5 dana a u toku kojih gledalac skreće svoj pogled nemali broj puta sa ekrana. Scenografija se potrudila dovoljno dobro da ovjekovječi istiniti događaj do te mjere da dramski trenuci kojih ima u svakom momentu djeluju stravično na posmatrače, pogotovo sam rasplet događaja za koji nismo sigurni hoćete li moći pogledati do kraja.

Interesantno je što je glavni junak ovoga filma jedina glavna uloga dok se sporedne pojavljuju povremeno u njegovim sjećanjima. To i daje poseban osvrt na značaj života pojedinca proživljen kroz fokus i vizuru planinara Arona Ralstona na malim ekranima. Film je doživio senzaciju širom planete i izazvao lavinu komentara i recenzija u proteklih nekoliko godina. Za sve one koji ga nisu pogledali ovo je idealna prilika a za one koji jesu jednom (ranije) može poslužiti kao podsjetnik da se još jednom vidi i obrati pažnja gdje sve opasnost u prirodi vreba i na kojim sve mjestima može da se dogodi ono nezamislivo!

Pogledajte svakako triler filma:

Nemate pravo da postavite komentar