16
Tue, Apr

Aktuelno

NASA je objavila odvažan plan da upotrijebi ogroman magnet kako bi transformisala atmosferu na Marsu u još jednu pogodnu za ljudski život.

mars2Džejms Grin, direktor Nasinog odjeljenja za planetarnu nauku otkrio je da Nasini naučnici žele da koriste nešto što se zove vještačka magnetosfera u cilju zaštite planete od štetnih uticaja sunca.

mars2b

Sunčevo zračenje lišilo je Mars njegove atmosfere prije oko tri milijarde godina, pretvarajući ga u pustinjski pejzaž, kakav je Mars danas.

Nasin plan bi bio da se postavi sistem na naduvavanje u stabilnu orbitu, koji bi stvorio magnetni dipol na strani Marsa okrenut prema suncu.

Ovo bi postepeno vratilo atmosferu, što bi stvorilo zaštitni sloj i zagrijalo zemlju kroz efekat staklene bašte.

Govoreći na radionici "Vizija planetarne nauke 2050" Grin je rekao:" Solarni sistem je naš. Hajde da ga uzmemo. To naravno uključuje i Mars i da ljudi da budu u mogućnosti da ga istražuju. Treba nam bolje okruženje".

"Ovo nije kao što možda mislite teraformiranje (hipotetički proces prilagođavanja drugih nebeskih tijela za ljudski život), gdje mi ustvari vještački mijenjamo klimu,već puštamo da to učini priroda, i to radimo na osnovu poznavanja savremene fizike", zaključio je Grin.

Nemate pravo da postavite komentar